Promocje
Czółenka Sala  1745  687
Czółenka Sala 1745 687
239,00 zł 189,00 zł
Czółenka Sala 1595 08
Czółenka Sala 1595 08
229,00 zł 189,00 zł
Czółenka Sala 1816 687
Czółenka Sala 1816 687
239,00 zł 189,00 zł
Czółenka Kotyl 5871 czarne
Czółenka Kotyl 5871 czarne
209,00 zł 189,00 zł
SALA SANDAŁY 6030 778
SALA SANDAŁY 6030 778
199,00 zł 189,00 zł
Czółenka Sala 1816 498
Czółenka Sala 1816 498
249,00 zł 189,00 zł
Czółenka Sala 1816 831
Czółenka Sala 1816 831
249,00 zł 189,00 zł
Czółenka Sala 1816 778
Czółenka Sala 1816 778
239,00 zł 189,00 zł
Czółenka Sala 1816 678
Czółenka Sala 1816 678
239,00 zł 189,00 zł
Czółenka Sala 1816 1114
Czółenka Sala 1816 1114
239,00 zł 199,00 zł
Czółenka Sala 1810 1114
Czółenka Sala 1810 1114
239,00 zł 199,00 zł
szt.
Czółenka Sala 3059 1114
Czółenka Sala 3059 1114
259,00 zł 199,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

 

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta :

osobiście pod adresem : ParadaShop24 ul. Tuszyńska 72/74 lok E51  Rzgów 95-030 lub Konstantynów łódzki 95-050 ul Prusa 26
pisemnie na adres: ParadaShop24 ul. Tuszyńska 72/74 lok E51 Rzgów 95-030 lub Konstantynów łódzki 95-050 ul Prusa 26
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@paradashop-24.pl

 

 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:

- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
-żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Zachęcamy do pobrania i wypełnienia formularzu reklamacyjnego.pdf

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia (przyjęcie reklamowanego towaru wraz z opisem).

Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 

 

Dostarczenie reklamowanego produktu.

Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o podanie danych do odbioru reklamowanego produktu przez firmę obsługującą przesyłki kurierskie DHL( koszt ponosi sprzedawca). 

 

 

Szczegółowe informacje na temat przysługujących praw konsumentowi w związku reklamowanym towarem znajdą Państwo poniżej :

 

REKLAMACJA PRODUKTU PRZEZ KONSUMENTA NA PODSTAWIE USTAWY.PDF

Pod adresem 
http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl